vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godkväll/natt(?)

Kom precis hem, klockan är väl strax efter ett. Det var en rätt lugn kväll. Började med Idol hemma hos mamma med sasha och emma. Sen åkte vi till en fest som var sådär, men rätt många bekanta ansikten. Där efter åkte vi vidare till vår konfaledare. Det var trevligt! Avslutade kvällen hos Kajsa med massa chips och B&J. MUMS!
Känner att det passade sig perfekt med en lugn kväll, i och med att imorgon så smäller det. Stor middag och grymt partyparty! Ohh vad jag längtar.... Vet EXAKT vad jag ska ha på mig och hur jag ska se ut, och då förstår ni mig tjejer hur taggad jag är.

Eftersom att min dator gick bort idag så sitter jag på morsans dator ikväll (sover här inatt). Imorgon ska jag och far åka och titta på en ersättare och så måste jag köpa nytt smink. Panik på den fronten!

Mamma frågade precis mig om det fanns någon chans att jag skulle kunna följa med till Nice om två veckor. Sorgligt men sant går jag i nian och det finns inte en chans att jag skulle kunna ta ledigt en hel skolvecka. FAN, fattar ni hur nice det skulle vara att åka till Nice? tihi, nicenice.... nej nu är jag för trött godnatt!!


äckligt vad färgen försvinner fort, och det värsta är ju när man kommer på tanken att man bara blir blekare och blekare! Tänk om man kunde få åka dit och få någon solstråle.. eller kanske två?
Säger bara B-U-S till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0