vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Det var inte igår!

Under sommaren har jag då inte bloggat (som ni då ser...) Av mitt sommarlov har jag varit hemma ca 10%, så det har inte känts sådär jätte nödvändigt, +att många är bortresta och inte läser.
Nu är det höst och jag har lovat mig själv och många andra att sätta igång igen. men till hösten då. Vet inte om vi ska kalla detta höst? Vädret är ju inte direkt som det ska i sverige just nu, menmen... Höstterminen har startat och för MIG är det höst :) Rebecka+höst= tummen upp.

Det kommer bli ändringar i bloggen, design mm. Men idag en sån här kväll har jag itne så mycket att komma med, så ni som är nya kan ju passa på att lära känna mig snäppet bättre!

 

Namn: Karin Rebecka Persson
Piercingar: Bara öronen
Tatueringar: nix 
Längd: 170 cm.
Skostorlek: 38
Hårfärg: blondin, snart brun. WIHO!!
Mål: överleva, inte vet jag vad..

Kär? neee
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jup! Eller, i alla fall så jag bara behövde bo på ett ställe. Just nu är det kaos för mig kan jag säga.
Tycker du att du är attraktiv? kan jag inte påstå
Dricker du? dum fråga, syftar dom på alkohol så ja, eller nej, eller jo.. det kan förekomma!
Använder du droger? nja, bara lite crack, heroin och hash innan plugget. men jag tar det rätt chill annars.
Röker du? Ser du en bild på fb från en fest med mig och en cigg så bli inte förvånad. Men nej, jag kan inte påstå det.
Vilken parfym använder du? Miss dior
Vad är du rädd för? Att en dag bli så kränkt att jag inte orkar leva.

Senaste:
Filmen du hyrde: Notorious
Filmen du köpte: Benjamin Button
Låten du hörde: Hallelujah
Personen du ringde: Sasha
Personen som ringde dig: Sasha
TV-program du såg: Idol 2009
Person du tänkte på: Min storebror Gustav

För eller emot?
Långdistansförhållanden: för
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Använda droger: emot
Sex före äktenskapet: FÖR
Köra onyktert: jadu, fråga sashanaess.blogg.se!! 
Förhållanden: för

Favorit?
Mat: sushi
Låt: Nu kan du få mig så lätt - Hååååkan
Sak att göra: Gör mig snygg och festa
Sport: Rida
Dryck: kaffe
Kläder: Dress
Film: Inglorious basterds (såg den nyss)
Bil: Audi såklart
Serie: ANDRA AVENYN

Har du någonsin?
Gråtit över en kille? OM jag har
Gråtit över en vän? -ll-
Ljugit för någon? korrekt
Varit i slagsmål? mhmmm, men ALDRIG slagit tillbaka
Träffat någon från internet IRL? Skulle inte förvåna mig 2007

Antal?
Gånger du vart kär: 67 1/2
Gånger du blivit sårad: Några för många
Sårat andra: Några för många där med
Tjejer du kysst: 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: ett 20 tal
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Rebecka nämner de nog varje dag, men jag har faktiskt varit med i tidningen, en hel sida och bild på mig faktiskt!!
Ärr du har på kroppen: 10 typ
Pålägg som gäller: vadå antal? SMÖR
Dagens dryck: ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ vitamin. är sjuk!

Senaste?
Boken du läste: Tillsammans
Personen du fick e-mail av: Miljöpartiet
Personen du fick brev av: Språkresor
Personen du fick sms av: Karin Öst
Gången hela din familj åt middag tillsammans: minns inte, det händer inte!


Vad ska du gjort idag: En del
Brukar du svära mycket: Yes
När stiger du upp på morgonen: vardagar 7, helger 12
Gillar du att slåss: aa jag tycker det är FETT coolt
Vad har du på dig nu: SovT-tröja
Vad ska du göra ikväll: Det är typ natt snart
Vad är du allergisk mot: Folk som förstör

Använder du hårspray: Länge sen nu, borde kanske köpa det
Kan du stå på händer: HAHAHA, aldrig kunnat, aldrig försökt!
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Bara det är heinz så är det underbart på det mesta
Är du glad nu: Inte speciellt
Var du glad igår: Nej!
Stockholm är: SJUKT bra drag
Göteborg är: grymt
Kan du sjunga: Sjunga? JA bra? NEJ
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Land du ska besöka: charter med Peter Pan till landet ingenstans

Du verkar ha lite för mycket fritid, men tack för du bryr dig!
Det blir en riktigt mjukstart här på bloggen men jag lovar, den kommer igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0