vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

BRUNETT VS BLONDIN

Nu är det så att det är rätt många (framför allt killar) som är emot att jag ska tona bort det blonda håret. Jag själv vill gärna bli brunett nu till hösten. En del som minns mig som en snygg brunett tycker det låter som en grym idé!

Nu vill jag ha fler åsikter
NÅ?


fördelen med blont är att jag är det i grunden (kanske inte lika mycket nu längre) och känner mig därför bekväm i det. Sen så sticker jag mer ut som en söt oskyldig flicka (kan vara bra i vissa lägen)
nackdel är att mitt hår blir torrt, frasigt och växer inte så mycket

VS


Fördelarna med brunt hår är att jag nog ser lite äldre ut i och känner mig oftast snyggare i det. En fördel är också att håret känns helare och glänser mer.
Nackdelen är väl att så många är negativa till det?


Fast jag har funderat på en sak, jag tror inte jag ska vara lika mörkhårig som jag var då. Jag ska vara med åt mörk-sandré hållet. I och för sig är det bara en toning som lägger sig rätt så efter bara någon vecka.


Kommentarer
Postat av: Lindzon

Jag gillade det bruna håret!

2009-09-15 @ 23:03:36
URL: http://lindzon.blogg.se/
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Du är jättesöt i båda, men lite brunt nu till vintern skulle vara fint. Du kan ju alltid färga tillbaka det i vår. :) <3

2009-09-16 @ 22:27:05
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0