vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

wednesday

Fick sluta klockan två idag, Tack Chatarina! Åkte hem på en gång och åt ett STORT mellanmål (Det var ingen höjdarmat idag i skolan) Sen tog jag ut Harry på en promenad. Han är omöjlig i snön! Jag har oftast honnom lös och han kan leka i snön flera timmar. Han reagerar inte ens om man skriker "Gott gott, Godis" Efter en halvtimme i snön kom vi in och därpå kom mamma hem.
Ikväll måste jag verkligen plugga till matten imorgon. Det är omöjligt... Snacka om att jag kommer få IG. I min grupp tvingas man till den lättare versionen av boken, där det bara finns G kriterie uppgifter. Vi kan inte ens få chansen att lära oss!
Magen kurrar igen, jag undrar SÅ vad det blir till middag.
Ikväll ska jag hinna med träning också. Madde (min danstränare) kommer inte vara där idag så vi ska få en lockingdansare till vikarie. Det kan man inte missa!

Det är klart jag fixar denna dans, heh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0