vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

vilken toppen kväll

Låter det inte otroligt? Min hemska kväll blev en otrolig kväll! Jag pluggade på engelskan till klockan 7 då vi åt middag. Mamma hade lagat världens godaste kyckling wook med jasmine ris. Under middagen kom jag och mamma på hur man skulle kunna möblera om i alla sovrum och vi blev så sugna så vi satte igång direkt. Flyttade på de flesta möbler i mitt rum och jag fick faktiskt ta över mammas otroliga 140 säng! Wohooo, bara längtar till att få krypa ner med Harry.
Lite kul med förändring i vardagen...

Jag kan det mesta nu till engelska provet. Det ända jag är osäker på är oregelbunda verb. Det är ju precis som att lära in den där jädrans multiplikationstabellen igen!
Jaja, detta prov siktar jag på G. Då är jag nöjd!


Jag har fått frågan förr och nu kom den upp igen, så jag tänkte svara,
- Vad använder du för sorts faundation?

Jo, jag använder en från LUMENE som jag använt i 2 år snart. I LOVE IT!

Detta är den, jag använder mig av nr. 4 (min hudfärg är inte så rå som på bilden, men det är min hudfärg)
OBS! De har bytt förpackning på den men fråga efter "Double stay mineral makeup"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0