vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

tråk från skolan

Imorse när jag vaknade hade jag fruktansvärt ont i halsen. Ni vet sådär ont så man känner sig tjock, svullen och omöjligt att svälja. Tog en kopp te (som jag hatar) och tro mig, det hjälpte!

Sen bar det av mot skolan, pappa skjutsade mig och det blev som vanligt morgongräl i bilen. Nu har jag svensk/engelska (har ej dyslexi). Det är valfritt arbete och jag känner att det finns inget bättre jag kan göra i denna situation än att blogga. Slutar om 15 min. Då är det lunch och sen temadag som ska handla om skadegörelse. Vi ska bla. få träffa busslink, polisen och "stödcentrum för unga offer". Det som suger är att vi slutar 16.00. Jag tror seriöst att jag aldrig har varit på min skola vid den tiden..

Nu när jag tittar ut genom fönstret kan jag säga att vädret ser väldigt roligt ut......

GE MIG VÅR


 


Våren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0