vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tjena mittbena

Det har varit en rätt rolig skoldag tycker jag, om vi bortser från mitt dunkande huvud. Efter skolan gick jag hem till mamma, lägg märke till att jag gick..
Har inte hunnit med allt idag som jag skulle ha hunnit med, bara svängen förbi pappa och stallet. Jag kan säga att min kamera ser inte rolig ut. Får fixa det i veckan!

Nu ska jag bara precis plugga biologi hela kvällen. Mamma är bra på det där med könsdelarna (hon är barnmorska) så hon har erbjudit sig att hjälp mig!
Något som är jobbigt är att provet endast består av en uppgift;
- Skriv så mycket du kan om kvinnans och mannens könsorgan.

Och från ingenstans ska jag visa er världens snyggaste tvillingpar!

Anna & Ebba



















Kommentera gärna och tyck till! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga!

2009-03-30 @ 21:08:05
Postat av: lars joel

raaawr ;) fin blogg!

2009-03-30 @ 21:56:52
Postat av: Anonym

söta :) Vart kommer den tjejen med kortast hår svarta klänning med dragskedja på?:)

2009-03-31 @ 09:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0