vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

tårar är oändliga

Vi har nog världens bästa grannar. När jag och mamma kom hem stod där en fin vit ros i en vas med hälsning. Vi gick in till dem och satt nog där en timme och pratade, de är verkligen helt underbara.
När jag och mamma kom tillbaka gjorde vi en kycklingsallad, ganska lätt. Kyckling, färdigköpt blandsallad, coctail tomater och riven parmesan. När vi satt och åt pratade vi om begravningen. Den kommer att äga rum den 18/3 i st: olofs kapell. Vi håller på att bestämma psalmer och jag ska få äran att välja min absoluta favorit. Det värsta är att jag har ingen aning om vilket nummer eller vad den heter. Det ska lämnas in imorgon, panik!
Där efter grävde jag efter bilder på mormor och fick till det lite fint.


Många fina människor som tänker på mamma


♥Vila i frid♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0