vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

studiedag

Drömde jätte otäckt och vaknade nästan gråtande. Då var klockan tolv på dagen och ingen var hemma. Jag gjorde en stor frukost och sedan åkte jag in till stan för ett litet ärende och träffade två kompisar. På vägen hem hann jag beställa tid hos världens bästa frisör Isabella, hon ska få klippa och lägga foljeslingor i mitt hår den 14 april, dierkt efter påsklovet.
Jag ska inte bli blond, men nästan.
Hann också med att köpa en jätte söt blomma till mamma, hon skulle nog må lite bättre av det!

Idag måste jag börja plugga till mattepovet. Visst låter det knas? Plugga till matteprov? Det har jag aldrig behövt, men det vi håller på med just nu är heeelt knas och jag fattar nada.


Jag undrar om hon kommer märka något..


sånna här blommor kommer den vara täckt med sen!


Harry fick självklart följa med. Snacka om att slockna direkt när man kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0