vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

söndag

Tänk vad man kan hinna med mycket på en dag! Därför tänker jag bara berätta vad jag gjort och inte hur allt gick till, eller... lite kanske.

Dagen började som vanligt varje söndagmorgon, golfträning. Idag var det faktiskt sista gången inomhus och OJ vad det gick bra idag, helt otroligt. Endast klockrena slag! Nu är jag riktigt taggad inför uteträningarna som kommer börja i slutet av april!
Sen åkte jag hem, fräschade till mig och bytte om. Där efter bar det av hem mot Sasha, Hann inte vara där särsklit länge förrens vi skulle ta bussen mot centrum. Där åt vi varsin donken meny och sedan gick vi mot bowlinghallen. Yes, ni hörde rätt. VI BOWLADE! Lirade med axel och martin, Gissa vem som vann? JAG, REBECKA PERSSON SOM VANLIGTVIS ÄR SÄMST! Snacka om turdag. Jag gillar inte att skryta men jag måste faktiskt säga att jag gjorde sex st. strike (tre på rad i seriens slut), tihi!!! :)

Efter bowlingen firade vi lite smått på donken. Man det gjorde minsan inget, man kan bara inte få nog av deras cheeseburgare med endast ketchup!

Nu har jag flyttat hem till mamma igen och ska bo här två veckor framöver. Gött....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0