vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

skolvecka på g

Hej igen! Konstigt att man inte tappar besökare när man inte skrivier? jaja, under denna korta paus har jag haft det bra kan jag säga. Min lediga dag varade tre timmar, sen åkte jag in till stan med några goa vänner. Men inte skadade det!

Igårkväll var vi först med några klasskompisar, jag och klara. Sen fick vi veta att favoriterna Sasha och Felicia var en bit bort. Tog bussen dit och tittade på star wars med några fler. Klara sov hemma hos mig.
Där fick ni min lördag fast väldigt kortfattad.

Idag har jag varit på golfträning i rosenkälla. Det gick väl sådär. Idag skulle vi panga på med drivern och det är INTE kul kan jag säga, när jag befinner mig i tältet. Ni golfnördar vet vad jag menar när jag säger att jag använder mig av en cobra.
Den låter så pass högt att folk vänder sig om och hyschar åt mig.

Sasha och jag hade denna vecka bestämt oss för att se Confessions of a shopaholic och idag blev det faktiskt av!
Pappa fick också följa med. Filmen var helt underbar och även om det går rätt så utför för henne så vill man vara precis som henne, Rebecca Bloomwood.


Klara och Jag för hundra år sen

ikväll har jag bara tagit det lugnt hemma hos erik med några vänner och tittat twilight. Det är en bra film men det verkar som att jag är hyfsat ensam om att inte bli kär i Robert Pattinson?
Nu ska jag städa rummet, fixa Ipoden eftersom att jag och Klara får en ny chans imorgon med idrottspasset, storstäda hela badrummet (Pappa och Gustav packar ihop sig när man ensam kvinna i huset) och sen måste jag packa och lägga fram kläder inför imorgon så jag kan gå upp så sent som möjligt.
KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0