vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Skola igen

Ja, och vad tycker vi om det efter tre skolfria veckor? Usch! Alla vet ju att jag ogillar skolan, men tro det eller ej! Det var kul att träffa alla vänner. Var rätt så behaglig skoldag ändå, hade en liten förflyttning i schemat som stör mig. Lunch en timme senare! På eftermiddagen skulle jag på kontroll hos skolsyster. Allt var perfekt. Sen skulle man ju sitta där och svara på en massa frågor som kunde handla om allt från skoltrivsel till hur våra fester på helgerna gick till. Det bästa med att få sitta där med en person vid tystnadsplikt är att man bara kan rapa ut precis hur man känner och tänker. Nu är jag hemma och jag håller på att slutföra ett arbete som jag ska lämna in imorgon. Måste bli klar så jag kanske hinner med gymmet en sväng efter middag då det inte är fullsmockat. Då sover jag bättre har jag upptäckt!

Visst är man gladare och gör bättre ifrån sig i skolan om man känner sig fin? Det gjorde jag idag! Kram :)


Sitter inte på min egen dator så här får ni en bild jag hittade på mig och mina småkusiner när jag sitter barnvakt!
Ser ni hur mörkt och kort hår jag har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0