vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

pigg och glad!

som ni märkte igårkväll var jag väldigt trött. Nu har jag sovit ut ordentligt och har faktiskt ingen aning om vad jag ska hitta på idag!

Lite från igårkväll


Jätte god middag med fläskfillé och potatissallad


Själv fick jag bästisen Klara till bordet, efter tre omgångar lottning.


En del av efterrätten....

Chokladfontän!!


Gott med Choklad, eller vad säger ni tjejer?


Du får skylla dig själv snygging

Det var en jätte trevlig kväll hos Jossan som sagt. Vid kanske tio tiden trog vi till en annan lya lite längre bort där det tydligen var partyparty! Var där kanske en eller två timmar, sen skulle de börja vandra mot näsbypark. Då var det bara jag och Johanna, när vi väl var där skulle de dra vidare till djursholm men det orkade inte vi. Eller rättare sagt, klockan var väldigt mycket redan och så som min plånbok ser ut nu så hade jag ingen lust att spendera pengarna på taxi hem.
Snälla pappa fredrik som istället och hämtade oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0