vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

panka rebecka ska få klirr i kassan

Under påsklovet kommer jag att passa Jockes hund, Texas. Jockes familj ska till Indien (tror jag det var) och jag är inte alls avundsjuk, nejnej...  jag ska alltså vara hundvakt och hundvakt i åtta dagar innebär money. Nu ska jag inte behöva gå med tom plånbok längre. Däremot ska jag spara! som jag aldrig kommer att lyckas med.. Man känner verkligen igen sig från shopaholic filmen, när man väl står där i butiken, håller i plagget och man bara hör att plagget talar till en, eller så sitter det en jävul på ena axeln och en ängel på andra som krigar. Killar, försök inte ens att förstå!

voices.gif image by commentsjunkie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0