vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

över midnatt

Det borde vara olagligt att vara uppe såhär sent en skoldag..

Kom på att jag missat sjukt mycket i arbetet som jag jobbat med ända till nu. ÄNTLIGEN! Min älskade bror Gustav sitter intill mig med min laptop och jag med mammas, undrar hur vi ser ut från andra sidan av bordet, heh..
Imorgon har jag inget speciellt planerat. Det skulle vara mysigt om jag och Mamma kunde se "I taket lyser stjärnorna", båda har ju läst boken.

Nu ska jag rulla mot badrummet med mina fyrkantiga ögon. En varm GodnattKram från eran Rebecka! :)


Titta vilka fina bilder man kan hitta på denna dator!
(Gustav med sin klassiska min då han tror att han är något)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0