vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Onsdag, (nästan) snart helg!

Vi fick sluta 14.15 idag. Då tog jag och Johanna bussen hem till henne där vi åt tårta, cocostoppar och knappade på hennes nya kamera. En riktig systemkamera.....wooow...
Eftersom att jag och Johanna nästan bor grannar så trallade vi ner till mig där vi plockade med oss Harry och gick ut i solen och fotade. Grymma bilder! Ni får se sen direkt när jag får dom.

Snart kommer pappa hem, han har lovat att hjälpa mig med kemin. Ska råplugga ända fram till åtta då jag ska på dansträning. Har missat en gång och då gjorde de tydligen klart dansen, panik!


När Johanna gått hem plockade jag upp min egna lilla kamera. Det var knappt kul, en liten, fjuttig och brun sak.
Den tar hyfsat fina bilder tycker jag men dock är den verkligen sämst vid de flesta tillfällen, så jag rekomenderar er att inte lägg pengarna på en casio exilim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0