vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

my friday

Uppsattsen gick antingen åt helvette, eller så blir det mvg. Läskigt det där när man får tillbaka den! Var inte alls förberädd, man fick välja mellan ca 5 olika början på en berättelse. Jag tog något i form av att en dam blev överfallen och rånad i en park.

På idrotten hade vi bip-test. Det är verkligen de jobbigaste som finns. Man ska springa fram och tillbaka (ca.50 m) och hinna till den andra sidan innan det låter "biiip" Det blev bara tätare och tätare mellan bip-ljuden och tillslut så känns det som att man ska dö.

Efter skolan åkte jag till centrum för att hitta något till Johanna. Det blev ********** och jag tror hon blir jätte glad för det!
Min ridlärare ringde även och berättade att de hade hittat kameran. I Marahs box.... jo, ni hör ju hur det gick med den. Sprang in på expert och frågade vad självrisken var om jag försäkrat den, det lät billigt och bra så jag ska tillbaka dit och få en sprillans!

Tog bussen hem till mamma där jag inte varit på över två veckor. Här luktar det alltid gott och på mitt rum stod en liten påse med smycken och hårgrejor i. Tror det är från när mamma var på shopaholic premiären!
Mamma kom hem från Frankrike igår. AAH vad jag är avundsjuk på henne ibland..

Nej nu kommer pappa snart och hämtar upp mig, ska bara plocka med mig det viktigaste till ikväll. Kram på er!

Förresten så köpte jag en ny jacka idag också, ni får veta mer om den sen om jag behåller den! Köpte även en ansiktsmask av choklad, låter det inte dögott??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0