vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

min torsdag

Egentligen vill jag bara få ur mig all min ilska jag plockat på mig under dagen. Men ändå inte, i alla fall inte här på bloggen så ni ska behöva drabbas!
Från min fredag den 13 går jag istället direkt på allt roligt jag gjort idag..
Jag har ridit! Idag blev det Marah som fick lida med mig.. hah, nejmen det gick faktiskt grymt bra! Måste dock berätta en jätte tråkig sak, men bara en. Min kamera försvann medans jag red! Jag är en såndär fegis som aldrig vågar säga något till mamma eller pappa direkt när något hänt. De lär ju få reda på det genom bloggen hur som helst..
Jag hoppas verkligen att den kommer fram. Jag la ju mobil, nycklar och kameran i den vita påsen som hängde bredvid boxen och sen när jag kom tillbaka så finner jag bara nycklarna och mobilen! Det känns liksom som at det är en på miljonen som skulle kika ner i den ruttna påsen. Aldrig heller att någon i vigganstallet skulle ta en kamera!
Aja, jag får väl spara ihop till en ny, eller så önskar jag mig eftersom att jag fyller år om 38 dagar!!

Faktum är att jag inte gjort så mycket mer roligt idag, imorgon får det bli min dag helt enkelt. Då är jag bjuden på middag hos mästerfotografen Johanna!


Söta Johanna för hundra år sen (ett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0