vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

min tisdag

Skoldagen gick bra tycker jag. Jag fick lämnat in mitt arbete och Catarina blev glad! Efter skolan vid tre skulle mamma vara så snäll och hämta mig. Glömde såklart bort det och tog för vana att ta tåget med alla vänner. När jag kliver av tåget slog det mig. JUSTE! Nej! Mamma som skulle vara så snäll idag, henne hade jag bara glömt bort! Hon hämtade upp mig och vi åkte iväg och hälsade på mormor. Mormor har fått cancer och ligger på ett hem, tyvärr är det rätt illa nu så jag fick chansen att åka ut och prata med henne. Jag berättade om hela min New York resa, om mina prao veckor, om hur min vardag ser ut och det bästa, minnen! Hon tyckte det var bäst, det såg man på henne. Vi pratade i två underbara timmar, sen skulle jag och mamma åka vidare på bio. "I taket lyser stjärnorna". Filmen var fin men så otroligt sorglig. Tänkte på både mormor och mamma. Det ända som hördes från salongen var. "Snyft, SNYYYYYYFT, Snyft" och ja, jag STORböla..

Jag måste verkligen göra min läxor nu. Jag måste nå mina terminsmål för en gång skull! Kram på er, ni är bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0