vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

söndag kväll, suck

Arbetet gick galant och jag känner på mig att det kommer bli grymt imorgon när det väl gäller.
Hemma hos Bristedts finns det alltid god mat. Först gjorde jag mig två toasts med goda pålägg och sen blev jag bjuden på middag som bestod av en god thailändsk gryta med kyckling.
Fick nästan kasta i mig maten eftersom att mamma skulle komma och hämta mig. Vi åkte på gudstjänst i St: olofs kapell. Den kyrkan ligger väldigt nära mig och den är jätte liten, väldigt mysig. Där berätta de att mormor hade dött. Där är det även begravning nu på onsddag kl. 12. Såg ni det i tidningen igår? Mormors namn var Lill-Karin Östensson och står sist i svd.
När jag kom hem igen hade mamma gjort kalvstek (som jag fick igår) med rösti. Snacka om att jag är mätt nu...

Just nu ligger jag i soffan och det är nyhetspaus i Beck. Jag har nog aldrig missat en beckfilm...


När jag klampade in hos Klara så höll hon på med att ränsa garderoben.
Titta vad kul man kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0