vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndag kväll

Mamma kom inte hem klockan 5 som hon sa. Hon ringde och berättade att hon satt kvar hos mormor. Hon vågade inte lämna henne, mormor ligger bara och sover. Hon andas sämre och sämre. Jag som har gjort världens grej här hemma som skulle överaska mamma.. Hade varit och köpt blomman, börjat med maten och dukat fint, tvättat, diskat och städat upp. Mamma kommer inte hem så pappa kom förbi och plockade upp mig och Gustav. Det blev pizza och stämningen var ju verkligen på top..

Nu vet jag inte vad jag ska göra så jag sticker nog till gymmet. Ha det bra allesammans!
Mamma du är bäst, du fixar detta. Jag älskar dig mest av allt ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: elin

synd det där med din mormor :( hoppas allt ordnar sig! jag hoppas hon fixar det och jag tycker verkligen synd om dig!

hoppas du har det bra, puss.

2009-03-09 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0