vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Måndag kväll

Hejsan! Idag var det en helt vanlig skoldag, förutom att jag och Klara hade vårat idrottspass för åk. 6. Oj vad bra det gick, är verkligen förvånad. Eftersom att Göran (min indrottslärare) bara babblade på med positiv kritik eftråt och inte något negativt alls så kan det inte bli något annats än MVG enligt mig. KUL!

Efter skolan tog jag långpromenad hem till pappa, där jag sedan tog en riktig chill-eftermiddag. Pappa och jag har varit och handlat och ikväll blev det fisk med mos. Inte det godaste men det fungerar!

På torsdag har jag prov på Kemi, livets kemi. Det är ju läskigt svårt!
På fredag har jag engelskauppsatts. Det är faktiskt kul i och med att jag gillar att skriva, men på engelska vette tusan...

Nu blir det dags för andra avenyn, ligger seriöst efter med treavsnitt....
jag skaaaaaaaaa plugga...... jag hinner allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0