vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

man kan inte bara sörja, utan måste unna sig

När allt var avklarat kände jag att det var onödigt att gå runt och vara ledsen en sån här dag. Nu var det hemskaste över och man får istället tänka på allt kul man gjort. Visst, det är trist när man kommer och tänka på hur mycket mormor såg fram emot och alltid talade om min konfirmatioin om några månader, och min student om fyra år. Hon var ju dock min gudmor, som en liten extra mamma!

Hur som helst, när allt var avklarat träffade jag Sasha. Hon hade varit och köpt jätte fina rosor till mig. Sasha är HEEEEEEEEEEELT underbar. Jag bytte om från de mörka kläderna till lite mer färgstarkt och åkte till centrum. Där unnade jag mig ett par byxor som jag tyckte va rätt fräcka. Där emot när jag kommer ut från Gina Tricot känns det som att varannan människa jag möter bär dom. Jag som hatar att ta efter och klä mig som andra får nästan lite ångest.



Dötråkiga hål har jag insett. Fram med sandpappret och saxen Rebecka, sen har du dina unika brallor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0