vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

lördag

När jag gick upp i morse stod håret rakt upp och doften var bara unken rök och ofräscht. Duschade minst 30 minuter, sen åkte jag hem till Sasha och fick ÄNTLIGEN träffa Isabelle! Det är Sashas lillasyster på 1 ½ månad.
Vi åt jätte god middag med kalvstek mm.
Sashas pappa Kaare var gullig och sa "Eftersom att middagen blir så sen, så bjuder jag på taxi dit ni ska"
Efter maten tog vi taxin till en kompis där vi satt och tittade på tv och hade mysigt. Sen åkte vi vidare på någon lokalfest som var så tråkig att jag hellre satt på en busshållsplats (skojar inte). Vi vandrade hem till en kompis som bor rätt nära mig och där kunde vi fortsätta våran myskväll.

Imorgon ska jag och mamma till kyran. Både pga konfirmationen och för att de skulle säga något om mormor.
Där efter åker jag i racerfart direkt till golfträningen och sen ska jag och Klara slutföra våran idrottslektion som vi ska ha på måndag för åk. 6! Det blir en danslektion kan jag säga.

Nu är jag så jädra trött att det svider i ögonen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0