vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

lördag kväll och sasha sover


Det blev en kväll hos Jacob. Där träffade jag bekanta och det var mest snackande och trevligt. Nu är jag och Sasha hemma. SASHA LIGGER HELT DÖD... nu inser jag hur mycket folk borde störa sig på mig när jag alltid deckar sådär..

Imorgon ska Sasha, Mamma och ja äta Sasha god kanelbullar som hon bakat idag. Sen ska jag nog sticka till gymmet och förbänna lite. hehe!
Godnatt, nu väntas det en behaglig natt med mycket space!

Kommentarer
Postat av: elin

skulle inte du kunna lägga ut bilder på det du shoppade i ny? vore väldigt kul att se! :)

2009-03-08 @ 12:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0