vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Jag längtar efter helgen

Det roliga i skolan varade två dagar. Resten av terminen kommer nog vara ett helvette, alla dessa jävla hemläxor. Skulle jag bli rektor skulle jag bestämma att det var längre lektioner så man lärde sig allt och kunde göra allt klart i skolan. Så var det ingen tanke av skolan på fritiden, om man bortser från prov. Att man hade en kurs i ett ämne och sen blev det prov på det. Urskönt!
   Helgen är räddad. Jag har säkert sagt det innan men på fredag kväll ska jag och Sasha hem till Felicia eftersom att hon fyllt år. Jag tror det blir en middag!

Nu ska jag plugga två timmar tills klockan börjar närma sig åtta. Då är det dansträning! Hörs innan ;)


Jösses vad man saknar sommaren med dessa brudar
är jag inte söt i mitten? not!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0