vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

inte skola på rätt många timmar nu

Dagens väder gick ju bara inte att klaga på. När jag vaknade i morse trodde jag att sommaren hade kommit, så jag drog såklart på mig klänning och tunn/för liten vårjacka. När jag stod och väntade på bussen imorse började jag gråta för att det var så kallt...
Dagen var inte särskilt jobbig. Slutade 14.45 då jag drog mig hem till mamma. Slarvig som jag är, glömmer jag nycklarna och sitter och spelar spel på iPoden i ca. 60 min. Tills brorsan kommer.

Kvällens planer var att klockan 21.00 skulle Martina komma hit och se andra avenyn med mig och sen när mamma kom hem skulle vi ta sprutan (livmoderhalscancersprutan 3/3) Sen när vi var klara skulle jag gå med henne till viggan där hon bor, för att sedan träffa Anton, som också bor där och gå en promenad med vovvarna.
Martina ringde nyss och nu sprack planen totalt. jaja, Får titta på andra avenyn nu istället på internet så får jag mer tid med anton sen!

Imorgon har jag studiedag, hur skönt är inte det på en skala 1-10?
juste, kameran.... den kommer!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Sv: Tack så jätte mycket vad kul att höra :)

Ja dem kan verkligen förändra ett hem på ett enkelt sätt.



Vilken härlig head du hade, får mig att vilja ta upp mitt hästintresse igen.

2009-03-31 @ 21:37:18
URL: http://znest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0