vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

I'm back, home sweet home

Jag gillar att vara och sova borta, men det bästa är när man kommer hem igen och har alla sina saker på plats och kunna känna sig bekväm (jag menar inte att jag känner mig obekväm hos dig Sasha).

Middagen igårkväll var rolig och mysig. Vi blev 7 tjejer som åt tacos och skrattade. Efter middagen skulle vi på någon fest i Djursholm. Kom dit rätt så sent och det var mest nytt folk. Nytt folk är i och för sig en sak man strävar efter men inte om man bara hinner vara där en timme. Det krävs tid! Dansade och hälsade på bekanta, sen kom taxin.

Väl hemma hos Sasha satt Emma, Sasha och jag på Sashas rum och pratade om allt mellan himmel och jord, i över en timme. Sen "totaldeckade" jag som vanligt av trötthet.

Ikväll växlar vi så att Sasha sover hos mig. I MIN NYA STORA 140 SÄNG! Innan vi går till sängs ska vi allt hitta på något kul. Kanske något partyparty ikväll? Nu ska jag fortsätta med.... ja, det jag nyss höll på med helt enkelt! KRAMISSSZ

Kommentarer
Postat av: Anonym

går felicia i sammis?

2009-03-07 @ 21:13:02
Postat av: Rebecka

Ja det gör hon

2009-03-08 @ 01:27:58
URL: http://snusmumrikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0