vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hos sashiiiiie

Kvällen var lika mysig som alla andra middagar. Johanna bjöd på god lax med pesto. Till efterrätt kom chokladfontänen fram!! Ni får se bilder när jag fått tag på dom helt enkelt.
Kvällen slutade inte där, utan vi drog oss till en annan fest där det var många igenkända ansikten. skojskoj!! Sasha bodde precis i närheten så vi gick hem till henne när kvällen var slut. Där åt vi biscotti och tittade på livet är en schlager. Den är fan i mig lika bra varje gång, det är verkligen en "get-happy-film"!

När vi vaknade i morse hör jag ett skrik,
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH
- vad i helvette skriker du för? frågade jag
- de..det..... kryper ett.. ett kryp på min soffa!!!!
- o herrre gud, evakuera rummet fort som in i helvette!


När vi kommit ner för Sashas rum (hennes rum är en våning) ser vi hur ett bi trillar ner för trappan. Nyvaket verkar det som. Kristina (Sashas låtsas mamma) går upp och plockar några och skrattar för det mesta åt oss.
När vi kommer upp er vi yttligare några. Fyfan tänker vi, har vi sovit i en jävla biodling inatt?

Pappa kommer snart och hämtar upp oss, vi ska till centrum för att göra något ärende. Jag ska även provgå i Sashas nya 11cm's klackar. Ifall jag kanske ska köpa liknande fast i brunt.

En rolig sak jag hittade på Sashas dator. Se bara hur kul man kan ha en natt på sashas rum....


(klicka på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0