vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Hola måndag!

Danslektionen vi skulle ha idag för åk. 6 blev inställd. TYPISKT! Jag som hade suttit uppe halva natten för att få rätt på all musik som skulle laddas ned, läggas i ordning i en viss spellista och föra över. Vi var bara en ända jävla sladd från att kunna ha vår lektion. Göran har förut sagt att det ska gå med iPod så om vi får sämre betyg för detta så byter jag skola...

Skolan var dötrist idag, hade ett möte med styrelsen ang. balkommitén som var heeeeeeeeeeelt meningslöst. Efter de dötrista timmarna träffade jag Sasha som piggade upp min dag. Vi tog bussen hem till pappa (flyttar hem till honnom idag) och tittade på tecknade mr bean, finns inget roligare barnprogram! Sen kom pappa hem och lagade mat. Kommer du hem till familjen Persson får du vara berädd på spaghetti med köttfärssås. Pappa lagar inget annat. I såfall blir det restaurang, pizza eller wook från ica stop. Där emot kan jag vara snäll och säga att pappas köttfärssås är den godaste!

Pappsen var gullig och skjutsade mig och Sasha till konfirmationsträffen som varade mellan 18.30-21.00. Vi gick mest igenom psalmboken och sjöng väldigt mycket. Sen gör man ju sammarbetsövningar som jag avskyr med nytt folk.

Där efter var det dags som vanligt, att packa väskor för att flytta hem till pappa. Det finns verkligen inget jobbigare än att bo på två ställen. Hade mina föräldrar växt upp som jag, och förstått hur det är, så hade de aldrig skilt sig. Jag vill verkligen bara bo på ett ställe, men hur gör man när man vill bo hos båda lika mycket och känner sig tvungen till att vara rättvis för att inte såra?¨


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har skönt att de bor hyffsat nära i varjefall! Men du är stark! Du klarar det BECKKY!

2009-03-17 @ 00:03:05
URL: http://kajsaclindwall.blogg.se/
Postat av: emma

håller så himla mycket med dig rebecka!

det är idioti det där med skilsmässor..

2009-03-17 @ 18:47:38
URL: http://emmarheborg.blogg.se/
Postat av: Johan

Vet hur det är ..

2009-03-20 @ 16:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0