vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

godnatt

Sitter här vid mitt skrivbord och försöker få morgondagens pusselbitar på plats, det är bajs mycket saker jag måste få ihop den kommande veckan. Imorgon ska jag försöka hinna med att;
- gå i skolan (ett måste)
- åka förbi stallet och plocka upp min halva kamera
- åka förbi pappa och plocka upp de viktigaste sakerna han glömt i packningen
- fixa ett par nya ridpjux
- titta ut en ny kamera
- börja plugga till biologi provet som är dagen efter
- börja plugga till svenska provet om 14 ordklasser på torsdag
- sova (ett måste)

En viktig sak är ju verkligen detdär med kamera, särskilt när man driver en blogg. Jag själv skulle tycka det var värdelöst att läsa en blogg utan personliga bilder! Jag får väl köra på tattarstilen från facebook ett tag till...

Nu måste jag gå till sängs, innan jag missar sömntåget. Ett väldigt konstigt uttryck, men det stämmer faktiskt!
KRAM PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0