vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Godmorgon/dag

Missade golfträningen imorse men det var bara skönt. Till frukost blev det chips, kanelbulle och mackor. Finns det något godare än chips direkt när man vaknat?
Idag har jag bara hunnit ta en promenix med Harry och Sasha har åkt hem. Ingen aning om vad jag ska hitta på idag, ta det lugnt? Nej först måste jag städa och mot kvällen ska jag till Njoy där jag gymmar och går på pass.

Har fått frågan om jag skulle kunna visa allt jag köpte i new york och ja, det kan jag. Jag måste bara röja upp här på rummet först, så jag inte får ett utbrått.

Här har ni lite bilder från helgen så länge


Påväg till Felicia


Bästisar vid tacosbordet


Felicia, Emma och Hanna!


Snyggingar, Felicia & Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0