vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Goddag/natt

Det räcker med att berätta att jag hade en bra dag. Ebba blev överlycklig för dockskåpet och mamma klackade om mina skor så vi slapp kista!
Ikväll hann jag med promenaden med Anton, 1 ½ timme var vi ute!!! Anton har en chihuahua, Kasper!

Funderade på att göra ett nytt album på facebook om sommaren, eftersom att det inte finns något bättre än just sommaren.  Jag får snart panik så mycket jag längtar till vår/sommar. HATAR SLASK!


Jag i somras utanför torekov på hallandsväderö



Morgondagens planer lyder;
Skoldag till klockan två. Möta upp Sasha, fixa present till A&E och sen hem och göra oss i ordning. A&E har fyllt år och ska ha middag, som jag hoppas utvecklas till fest.

Klockan är förfärligt mycket nu ser jag.... GODNATT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0