vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

dålig och tråkig uppdatering

Jag är ledsen för det men just nu finns det inte så mycket ledig tid och framför allt inte så mycket kul att skriva om.
Kan berätta att idag på lunchen hann jag ringa Isabella och boka om min tid. Så om en vecka den 18 klockan 9 på morgonen ska jag vara där. Det tar nog 2 ½ timme, det blir perfekt till begravningen.

Imorgon är dett rätt så fullspäckat.
Först är det vanlig skoldag fram till tolv eller ett (minns inte). Sen ska vi på skolbio i stan och se "I taket lyser stjärnorna". Snacka om att jag kommer tjuta som ett spädbarn där i salongen. Högt!
Eftersom att jag och Klara inte kommit så långt på vår idrottslektion för åk. 6, så ska vi hem till henne efter bion och äta lite gott och försöka komma en bit på det. Klockan halv fem kommer mamma och hämtar mig, vi ska på barnkalas! Min mellersta kusin Ebba fyller år. Mest av allt önskade hon sig ett dockskåp, funderade på om hon kanske kunde få ta över mitt gamla. I och för sig har det betytt rätt mycket för mig, min sista present från morfar innan han dog. Å andra sidan så har nog Ebba det tio gånger roligare med det än vad jag någonsin kommer få.
Efter kalaset ska jag och mamma ut till Kista galleria eftersom de har så pass bra öppettider. Där ska vi försöka hitta ett par nya läderstövlar till mig. Jag har aldrig lyckats köpa ett par bra, som håller! Om man bortser från mina hilfiger boots som tar hundra ljusår att knyta..
När jag slutligen kommit hem ska jag ta en kvällspromenad med min vän Anton från viggan (om jag hinner och har den orken).

Där har ni en syn över min morgondag, ingen bryr sig förmodligen men så ni vet var ni har mig.


Snart blir jag blond/are igen. Inte riktigt lika blond som jag var för ca 1½ år sedan. På bilden färgar Klara mitt hår kritvitt och som ni ser är jag mitt inne i min fjortisperiod då man la på ännu ett till lager smink och kände sig fräsch när man precis vaknat och då man alltid langade denna pose.
Även om man idag ser ner på fjortisar så var det en underbar tid (tyckte man då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0