vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

bajs plugg

Inte en jädra timme kan jag få ledigt från skolplugg ju!? Det ända jag har hunnit med är en kort runda med harry. Det är vad jag får. Nu måste jag sitta och plugga hela kvällen för att klara ett prov imrgon. Åååååååh.. jag vill ut, gymma, träffa vänner! I helgen ska jag inte röra en endaste liten skolbok. Fyyy vad jag ska ha kul! :D
Studiedag på måndag så då går jag nog upp i hyffsad tid och gymmar. Sen kanske stan? Får se!


Harry har fått ett nytt fleeceefodrat täcke!


Såhär mycket älskar jag skolan..
förresten, jag har klippt mig. Syns det?

Kommentarer
Postat av: Zara h

vad använder du för smink i ansiktet dvs. fondation vet ej hur det stavas eller puder? Vad för märke? :-) verkar sitta skit bra på dig! :-)

2009-03-05 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0