vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

äntligen fredag!

Skrev inte mycket igår. Var nog för att jag blev trött efter ridpasset och jag var verkligen tvungen att plugga till mitt engelska prov idag som gick hyfsat.
   På tal om ridpasset kan jag berätta att jag fick rida hästen Space som jag ridit över hundra gånger. Han är en trevlig polle som kan mycket!

I onsdags skickade jag detta sms till mamma och pappa:
Det ligger kläder på gant och skor på eurosko till på fredag. Saker jag önskar mig..

Idag vid 14 fick jag tillbaka av mamma
Jag har köpt skorna.

Min mamma är bääääääääääst!

Efter skolan åkte jag till centrum där jag mötte upp mammsen som varit på begravningsbyrån. Vi gick och fixade en liten present till Jossan som fyllt år och som ska ha middag ikväll. Har hört rykten om att chokladfontänen ska fram, GAAAAH!!


Snygga Josssan

Nu kom sasha innanför dörren, Vi hörs antingen innan eller efter kvällen!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Space viggbyholm??? :o:O

2009-03-20 @ 21:30:24
URL: http://sophiamedph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0