vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

090315

Jag känner mig som en sengångare med knän gjorda av gelé. Golfträningen gick rätt dåligt, men det kan bero på hur trött jag är.

Nu ska jag snart sticka till tåget. Ska jag hem till Klara och ..... ja, jag har nog tagit upp det minst tjugo gånger så ni vet exakt vad jag ska göra där. Sen när jag kommer hem måste jag verkligen fixa mitt prao arbete som är försenat. Bra där Rebecka!

Jag kan berätta en rolig sak. Jag som sökt ett extra jobb så länge nu har kommit ett steg närmre. Pappa ringde nyss och sa att grönsakshallen i boarp (Båstad) Sökte personal så att pappa ska ringa dit så fort som möjligt!
Hoppas verkligen jag kan få det jobbet så jag har ett sommarjobb, då kan jag känna mig trygg!

Nu är det bråttom KRAM


SHIT, vad jag längtar efter sommaren, konfirmation, båstad, pizza på peppes, hamnkrogen (bilden), madison mm.

Kommentarer
Postat av: Emma

Pizza på peppes och hamnkrogen är sjukt goda ställen att äta på :) mums.. xD

och madison är KUL!!! :) puss <3

2009-03-16 @ 19:17:08
URL: http://ethimsporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0