vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

What a day... | NY

I morse var jag riktigt trött när jag skulle upp. Rätt ovanligt i och med tisdomställningen men det kan bero på att det blev lite för trevligt igår kväll på Erikssons hotellrum. Vi gick och köpte en massa mat på ett gatukök efter vi varit uppe på "the view" och sen köpte vi lite dricka i affären och sen upp på deras rum.

Tillbaka till imorse. Vi började dagen med att gå till central park för att äta frulle på ett ställe i närheten. Rätt nära skulle bussen för Sex And The City touren komma och plocka upp oss så det blev perfekt. Går inte riktigt att berätta allt vad vi gjorde på turen för det var så grymt mycket roliga saker med en fantastisk ledare som tydligen var stand up komiker annars men jag kan rekomendera denna tur till er SATC fan!


Alla fick cupcakes!


Det fanns säkert tio olika att välja mellan


Pappa nöjd med en cosmopolitan


Jag fick min egna utan alkohol


Dagens shopping blev Abercrombie och Tiffany
Abercrobie and Fitch är nog den grymmaste butiken jag någonsin varit i. Direkt när man kommer in är allt nersläkt, det är hög skön musik och alla står och dansar. Det luktar pafrym och alla modeller som jobbar där hälsar glatt medans de svänger med höfterna lite feminint. Nu förstår jag varför deras villkor på att komma till Sverige var att få dramaten.


Eftersom att jag aldrig i hela mitt liv har smakat sushi så tog vi det ikväll på en riktigt ball sushibar precis vid Times Square


Om jag skulle betygsätta sushi på en skala 1-10 blir det nog 6. Det var gott och en rolig maträtt, men jag är så jädra skraj för rå fisk!


Avslutade kvällen med ett besök på m&m's stora 3-vånings hus, och en kaffe på sheraton. Gott gott...


Godnatt sweeties, imorgon ska jag nog fixa naglarna på ett ställe nära hotellet, sen ska vi till Victoria's secret och forever 21 (tror jag om inte planerna ändras) Ha det! ♥♥

Kommentarer
Postat av: M A J A

jag älskar Abercrombie & Fitch :)

2009-02-25 @ 15:56:34
URL: http://majaramstrm.blogg.se/
Postat av: Anonym

JÄVLAR vad mkt godis :O

2009-02-25 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0