vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tisdag

Har aldrig varit så trött som jag var idag. I stort sett satt jag bara still i trappen och knaprade på en torr bulle från frukost buffén. Det var precis sådär så att ögonen slöt sig av sig självt om jag slappnade av och många påpekade också vad jag gjorde igårkväll med lite ironi i det hela. Men när jag väl kände för att hjälpa till så var jag så otroligt nära på att gå rakt framför kameran i direktsändning. Det pinsamma var att det hände två gånger idag och det var liksom en halv sekund/millimeter från att jag skulle förstöra allt. Nej, jag kände att jag gjorde mest nytta av att sitta i trapen mitt i studion. Där var jag inte i vägen! På torsdag börjar jag vid 9.30 Då har Malou(min handledare) slutat jobba eftersom att hon ska föda när som helst. Då ska jag istället få gå med Carro på (andra) Malous tv program "efter tio". Fick en svag känsla av att det skulle vara publik och att jag skulle hjälpa till med den.




Har fastnat för den varma chokladen från kaffemaskinen på tv4 och levt på ca 10 koppar av den idag. Tänkte inte ens på kaffe så inte konstigt att jag satt som en sengångare i studion. På hemvägen tog jag med mig en kaffe för att inte somna på tunnelbanan. Kom på att det var en dum idé, jag hade planerat att sova nu men nu är jag ju hyper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0