vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Tack för en rolig fest

Maten var underbar och festen likså. Det jobbiga var att min kamera försvann under kvällen och om någon skulle råkat få den med sig kan den gärna höra av sig, vore så kul att ha med den dessa tre fullspäckade veckor! Det knasiga är att det aldrig hänt på våra fester att något blivit stulet, är så glad för jag kommit i umgänge med rätt folk! Därför skulle det förvåna mig om någon stulit den!
Fester var i alla fall lyckad men slutade i och för sig rätt tidigt men det kändes bra. Våran efterfest var himla kul!


Jag och Olivia


Bilder hittade på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0