vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

soft dag

Promenaden hem till mamma var härlig, det var i och för sig ruskigt halt ute men det var de värt! Mitt gamla stall som jag red på förr ligger på vägen så jag tog en titt in. Allt stod kvar som orört sen den dagen jag lämnade ridskolan. Hälsade på alla hästarna som jag ridit runt runt i paddocken på i 7 underbara år. När jag kom hem ringde jag Maria och Sasha och vi bestämde träff för fika. Åkte bara till vårat eget köpcentrum i täby men det var lika mysigt det med och det var verkligen jätte kul och mycket att snacka om!

Sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade mat på stopet! Vid åtta tiden fick jag skjuts till dansen, det var lika kul som vanligt och jag kan dansen bra nu. Sen tog jag en dusch och efter det ringde jag anton och frågade om han var med på en kvällsprommis. Nu är jag hemma och lägger upp morgondagen. Tro det eller ej men imorgon händer det saker!

Kan passa på att länka lite till två nya bloggar som kan behöva en kick med lite läsare!

www.bullfnatt.blogg.se
www.svartskalleseif.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Jadå, jag trivs väldigt bra. Jag är i Hamra och praoar som skidlärare och på resturangen, det är verkligen jättekul. Nästa vecka blir det ett cafe i Roslags Näsby. Fett najs med morgonsoffan. <3 puss

2009-02-12 @ 11:59:57
URL: http://haaniie.blogg.se/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

dansar du? vad är det för dans dådådå?

2009-02-12 @ 17:03:37
URL: http://barbatartek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0