vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sista prao dagen

Den gick bra måste jag säga, inte särskilt jobbig. Det ända jag behövde göra var att sitta i publiken i Malou von sivers program efter tio. Det pågick 1½ timme sen var jag fri. I publiken kände jag att jag stack ut, jag var nog den ända under 50 där och som heller inte "låtsas skrattade" när det inte var kul. Kan ni tänka er vilken colgate fresh doft som uppstod när alla tanter gapade samtidigt?
Det roligaste var nog att jag var med i TV. Sitter just nu och tittar och jag lovar, det går inte att missa mig!
På vägen hem klev jag av östermalmstorg för att gå till Klara och skryta lite om att jag blivit TV kändis. På vägen tittade jag in på Urban Outfitters. Jag vet att det är en synd att inte hålla det man lovat men jag köpte faktiskt en väst.. 69:- !!!???? Man kan inte låta bli då!

Mamma kom och hämtade mig vid danderyds sjukhus och jag fick mc donalds med mig hem. Tack mamma!
Sen tog jag en runda med Harry. Snart får jag inte se honnom på en vecka!! ='O


Jag fick träffa min sköna idol Christer Lindarw från after dark
(vet att jag ser knäpp ut)


Shopping!


promenad med Harryboy


Moi


"Titta in i kameran Harry"


Världens snyggaste hund


Väst med kort rygg och spets, Urban utfitters 69:-


http://anytime.tv4.se/webtv/?treeId=9017&progId=732958 , Här kan du se mig och glöm inte att se till så du tittar på rätt. Den 19/2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0