vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Sista dagen | NY


Kan börja med att säga att Mamma Mia var otroligt bra igårkväll. Alla sjöng med och det var verkligen en "get-happy-hit"! Vi åt på något amerikanskt ställe innan som var helt ok.


Idag åt vi samma gamla vanliga frukost, ägg, bacon, potatis osv. Erkänn att det är en riktig jobbig panik känsla man får när man hamnar med en gubbe mittemot bakom pappa som aldrig slutar stirra! Man kan ju själv inte ignorera det. Sen att han försöker vara sådär rolig och tar fram kameran och fotar och blinkar som om man skulle gilla det.
Efter frukosten gick vi till apple store's stora lokal med hiss och allt. Jag har aldrig sett pappa så såld som när han fick trixa på iphonen. Central Park låg intill så vi åkte häst och vagn en bit genom parken. Sen vandrade vi en bit själva ner till the boathouse. Där fick jag grillad lax med bulgursallad, Gottttt!!!!
När vi sett en hel del gick vi ut på broadway och tog tunnelbanan ner till penn station där Macys och Victoria's secret ligger. Inne på Victoria's hittade jag en skitsöt rosa bh och tre matchande trosor i olika mönster till.
Ikväll har vi varit på rainbow room och ätit en lätt middag.



Ball affär


jag i vagnen


rätt fin vagn tycker jag


fin polle


vy


Djurliv i central park


Italiensk middag på Rainbow Room. Skinka, melon och parmesan.


Imorgon åker vi hem :( Det har varit en grym vecka i en grym stad som jag absolut kommer åka tillbaka till! En vecka är precis lagom men det känns som att det aldrig är tillräckligt med shopping..
Hinner käka lunch imorgon innan vi drar till Newark för att flyga hem så vi ska äta med Susanne på något ställe i Chelsea. Om vi inte hörs innan dess så ses vi hemma i Sverige!!
Kram på er bästa läsare ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Vilken toppen vecka du har haft, det har varit jätte kul att få följa dig på din resa via bloggen,

Längtar nu jättemycket tills att du kommer hem igen

PUSS O KRAMIS Mamma

2009-02-27 @ 10:44:33
Postat av: Louice

fin blogg och fina bilder :)!

2009-02-27 @ 16:08:24
URL: http://louicekarlsson.devote.se
Postat av: Swarts

Macys 4 life!

2009-02-27 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0