vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Rolig kväll men det väntas en fullspäckad ny dag! | NY

Pappa och jag startade dagen med att ta tunnelbanan ända ner till Ground Zero. Där tog vi först oss ännu en nyttig frukost, burger king! (Vi är ju som sagt ändå i amerika) Sen kikade vi runt vid world trade center hålet och gick in på muséet om den 11 september.
Efter muséet gick vi ännu längre ner, ner till Battery park och tittade på frihetsgudinnan mm. När vi tittat klart och köpt lite saker vandrade vi uppåt igen, först förbi century 21 och stor shoppade och sen mot china town. Det var rätt kul där samtidigt som jobbigt. man tröttnade fort på alla jädra kineser. Har aldrig sett så många på en gång!
Vi blev hungriga och tog en lunch på en mysig restaurang i little italy. Stannade på ett antal fik och klädbutiker på vägen hem igen, Sen tog vi taxi sista biten hem. Det går inte att gå hur mycket som helst i klackar. Insé grabbar!


Här stod tvillingtornen


Jag nere vid battery park


Battery park


Statue of liberty i bakgrunden, ser ni?


Battery park


Efter denna långa dag bestämde vi träff med Erikssons och vi tog oss till Rockefeller Center för för att åka skridskor


Tom och jag på hal is!


Sen åkte vi upp till "the view" som snurrar, för att ta något att dricka.


Johan, Jag och Tom på Times Square


Här är vi igen!


Dagen blev lång vilket betyder många bilder. Ledsen för detta till er som stör sig på det.
Imorgon ska vi på Sex And The City sightseeing/tour. Ser mörkt ut om jag kommer hinna skriva på morgonen men vi hörs imorgon kväll! Kram på er som läser :) ♥

Kommentarer
Postat av: oskar

living the dream =)

2009-02-24 @ 14:28:58
URL: http://ramstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0