vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

resan har börjat

Rena rama innan-julaftons-kvällen
Gick och la mig vid 23.30. Efter en timme hade jag inte somnat och jag började göra massa situps och styrke övningar eftersom det brukar fungera. Blev inte trött efter det så efter yttligare en timme satt jag på lugna favoriter. Låg mest och sjöng med, så sen klockan 03.00 steg jag upp och duschade. Nu är klockan strax 03.30 och vid 04.00 kommer Taxin!

Man vet aldrig när jag bloggar nästa gång. Kanske i taxin? Köpenhamn? New York? Hemma(!)?

Puss på er och ha världens bästa sportlov och ni får verkligen inte missa min resa i new york från bloggen! =) ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0