vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Nu är det bara att sova sig frisk

Filmen var jätte fin. Just "fin" kanske inte låter så bra ur Rebeckas mun men det var den verkligen! Den hade nog varit bättre om jag hängt med lite mer i den, satt rätt mycket och pillade på mobilen så det är en film du måste hänga med i från början för att förstå slutet!

Ja, nu som sagt är det bara att sova sig frisk. För imorgon måste jag vara frisk för att kunna,
- Shoppa present till Födelsedagsgrisen som har partyparty imorgon!
- Hitta något jag kan ha på mig. Måste komma åt garderoben hemma hos pappa!
- Ta kontakt med Malou, studioman på Tv4 ang. prao'n (kanske inte behöver vara frisk för det men ett bra intryck måste jag lyckas med!)
- Träffa min fru som äntligen blivit frisk från influensan.
- Och jag måste självklart vara frisk för att kunna gå till Ullis.



Eftersom att Ludvig är världens bästa kille får ni en bild på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0