vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

"new york new york you're gonna love it here"

Jaha, Nu är det bara 3 softa dagar kvar, sen lördag morgon kl. 6:20 går planet från Arlanda. Vi kommer att mellanlanda i
danmark (inte vet jag varför men det blev bara så när vi bokade) Inte heller stör det mig!

Jag har varit i USA två eller tre gånger förut. Men aldrig New York! När man hör folk tala om det eller när man ser på filmer som SATC så känns det verkligen som en obeskrivlig stad.
Något som jag tycker är mindre kul är att dollarn står i 8.72. Är det inte sjuuuuuuuuuuuuuukt? Aja, jag säger som pappa. Inget ska få hindra oss!
Eftersom att vi ska vara där en hel vecka så är jag inte så orolig för att missa något kul. Det känns bra!
 Pappa och jag ska bo på hotell Wellington på 7th avenue och vi kommer självklart ha med oss våra datorer så jag kan uppdatera bloggen!


Kommentarer
Postat av: Hanne Amelie Enoksson

Gud vad kul gumman! :D <3

2009-02-17 @ 23:50:19
URL: http://haaniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0