vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

morsning korsning


Vaknade vid åtta av att städet kom. Jag gick upp i soffan och la mig och vid ett vaknade jag igen. Jag och Kajsa bestämde träff vid näsbyparkcentrum för att ta tåget in tillsammans till stan vid tre tiden. Tog min älskade hoj (från kronan som jag fick i höstas) dit och när vi var i stan mötte vi upp pluttisen Klara på urban outfiters. Klara och Kajsa hittade mest saker och provade. själv vågar jag inte prova ifall jag skulle fastna för något plagg, då ryker ju alla pengar till NY.

Kom hem vid sex och då tog jag mig några mackor samt fastnade framför tvn. Klockan åtta åkte jag och pappa till hans kontor och fixade med visum och pass till new york (vi saknar skrivare i huset).
Imorgon ska jag förbi Ullis och hämta min kamera, sen käka lunch på zanzibar där klara praoar.

Hörs troligtvis senare ikväll! Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0