vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

Morgon nr 2! | NY

Gårdagen var super!



Åt frukost på mc donalds, kan inte bli mycket fetare..


Sen var vi i Svenska Kyrkan på mässa (gusdtjänst) Det var riktigt bra med bra låtar,  jämfört med det tråkiga i tibble.


Sen drog vi oss ner mot the village och käkade brunch med pappas vän Susanne. God mat!
Där efter gick vi upp till meatpacking och kollade i affärer och tog en fika, mest för att jag behövde på WC.


Efter det vandrade vi uppåt igen, till Macys. Det var jobbigt stort och efter ett varv på nedersta våningen blev jag trött på alla prislappar. Man kan ju lika gärna gångra dollarn med tio nu! Köpte varje fall en tröja från hilfiger.


På kvällen åt vi middag med Fam. Eriksson. Pizza!!
(Tom, Jag och Johan)


Efter vi käkat pizza gick vi till Rockefeller center för att åka skridskor. Banan hade tyvärr stängt 15 min innan vi kom så då kom pappa på idén att åka upp i huset istället. Gaaaaaah, jag som har sån svindel!
Upp kom vi i allafall....


Empire state buildings topp


Gick inte att missa Times Square


Central park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0