vascript" src="http://C:\Users\rubejka\Contacts\Pictures\n650902754_1108701_6764.jpg

ledig imorgon

Känner på mig att jag inte kommer vakna imorgon förens någon väcker mig. Jag vill helst inte sova bort min lediga dag så jag har lite planer!
Hade tänkt att stiga upp vid elva tiden då jag ska duscha och klä på mig. Sedan tar jag med mig Harry (äntligen har han kommit hem igen!) och åker in till himmelska hundar, det är ett hundcafé som ligger på gärdet, där har vi varit förut och det är så jädra kul med alla vovvar! Sen tar vi nog en långpromenad tvärs över gärdet och sen ska jag förbi NK's underklädsavdelning för damer där Ullis praoar! Hon ska få tillbaka sin tröja som jag lånade för en vecka sedan.
På kvällen har jag träning!

Godnatt vänner!

 
http://www.himmelskahundar.se/ - Värt ett besök för dig med hund






Jag och Harry för rätt länge sen

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Harry!



rrrrr!

2009-02-18 @ 17:41:45
Postat av: Herr Börjesson

Dit måste jag åka med båda mina hundar! Låter riktigt Gött!

2009-02-18 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0